Flyttefirma i Lyngby – få hjælp på flyttedagen!

07 December 2020 Anne-Mette Hansen

editorial

At flytte er ingen nem opgave. Du skal have pakket alle dine mange ejendele. Dine møbler skal også transporteres til den nye bolig. Bor du i lejlighed på 2. sal? Er der ikke elevator? Eller skal du flytte hen til en lejlighed på 4. sal? Måske skal du have pakket et helt hus ned og flytte på endnu mindre plads?

Der er utallige skræmmende flyttescenarier. Læs med her og få nogle gode råd til, hvordan du bedst muligt finder ro og skaber orden, frem for kaos, i din flytteproces. 

Gode råd til flytteforberedelser

Der er mange ting, du kan gøre for at forberede dig må en nem flyttedag. Du kender dagen i forvejen, så den kommer ikke som nogen overraskelse. Allerede flere uger før kan du med fordel begynde at rydde op og sortere i dine ting. På den måde gør du det meget nemmere for dig selv at pakke. 

Når du går i krig med at pakke ned, er der også flere gode ting, du kan gøre. Pak gerne ting til det samme rum i de samme kasser. Notér også gerne på kasserne, hvad der er i dem. Det gør det meget nemmere at bære dem ind i den nye bolig.

Du skal også have et optimalt transportmiddel på flyttedagen. Dette skal du booke på forhånd, hvad enten det er en varebil eller professionelle flyttefolk. Sådan undgår du at stå på flyttedagen og skulle ringe og spørge morfar, om du må låne hans trailer. 

Hyr professionel hjælp på flyttedagen

Der er mange ting, der taler for at vælge at hyre et professionelt flyttefirma i Lyngby. Det gør bare hele processen med at flytte så meget nemmere. 

* Du sparer tid

* Du sparer kræfter og energi

* Du kan indrette din nye bolig med ro i maven

Selvom det koster lidt ekstra at hyre et flyttefirma, sparer du pengene på andre måder. Du behøver ikke holde fri fra arbejde, og du skal ikke til at købe mad og drikkevarer til alle dine venner og familie, der ellers skulle hjælpe med at flytte. 

More articles

05 December 2022

Hvad er tapas?